iklan

Saturday, June 12, 2010

hari dan hari esok.....

1. mmg dah agak lama aku tak update blog ni....
nak kata sibuk tak jugak, tapi untuk masa ni dan akan datang mungkin aku akan jarang untuk online. atas dasar kerja untuk masa depan aku. hahaha....
2. so ni dah hari ketiga aku bekerja di Parkson Kajang sebagai promoter barangan AKEMI yang sememangnya empuk dan selesa untuk tidur walaupun aku tak guna pun. tapi sebagai promoter barangan AKEMI mmg bagus la..... dan sekarang ni pun mmg diskaun kaw kaw punya sampai 80% so reramai ler dtg kat Parkson yer...
3. berhubung kait dengan perkerjaan aku disini, Sy nak minta tolong kepada pembaca kalau sudi silalah comment ke , Call ke , msg ker kalau ada bilik kosong untuk saya sewa sepanjang saya kat sini.....please...

4. sebagai penutup....Bye jumpa lagi....

No comments: