iklan

Friday, January 23, 2009

hari ni bosan sangat.... bangun lewat pas tu terlepas kelas.. Arrr.. geram kelas favorite. tapi aku g la kelas seterusnya... arrr geram kelas batal. tapi ok la kelas tu bosan sikit. jumpa dgn Fatin dan faizi, Kalut dan muiz, didi, ajira,mimi, dan kak ani. borak macam macam. pastu dalm 10 30 aku gi la ke pusan dengan tak memakai kad matrik.. ingatkan nak beli card holder tu tapi kena jugak dengan pak gaurd ... geramnya rasa macam nak letupkan je UKM ni. yang bengangnya tu geng studen indon yang pakai seluar pendek dan tak pakai matrik card lepas pulak. siap boleh borak lagi dengan pak guard tu..eeee geram ... pas tu aku balik bilik beli makanan kat cafe makan sambil tengok documentari yang aku download semalam.... best jugak la.

sekarang ni dah petang kepala aku pening. aaa

No comments: