iklan

Sunday, January 25, 2009

Bosan nyer

semalam membosankan. hari ini lagi membosankan. teperap je dlm bilik. kemas kini dan kemas kini. vid yang aku download dari youtube banyak yang rosak. buat lappy aku ni peningg je....
aaaaa bosan.

194o 01 25 09
good bye tu tanah malaya. welcome my home sarawak.....
aku sebenarnya tak ada dalam perancangan pun nak balik TBC sem ni ke swk. tau tau je la tiket bukannya murah. bertambah geram tiket kali ini lagi mahal dari biasa. bukan apa balik pun hanya nak merasai kemeriahan semasa kecik dulu. akak aku balik kampung selepas hampir 4 thn kat malaya ni. aku pun nak balik la (gatal nak buang duit)

tak pe kita tunggu je esok.
aku ni tak tidur tidur ni nak meletikkan badan la esok. tak pe flight mlm. ok cau la dulu. lepas TBC ini aku cite pasal kampung aku pulak. k cau cincau. (tiba-tiba cincau....ckp pasal cincau haus la pulak nak buat air la sat)