iklan

Saturday, May 9, 2009

Hari Paling Malang

Bodoh, dungun, celaka..........
kenapa aku mesti bangun lewat.....
kenapa
bangun pulak barang tak hantar kat stor lagi.
lepas tu pulak baru perasan kamera aku hilang
jahanam kepada siapa yg mencurinya.....
sialan
kalau aku ada black magic dah lama aku mandrem diaorang
lagi tension bila library problem dan aku terpaksa cari orang lain untuk hantar buku aku.
nasib baik ada insan yang baik hati kat kolej ni tolong aku hantar
tengok jam dah 2ptg
alamak aku terlambat.

bengang mmg bengang dah la
aku sakit perut dari pagi tadi.
sampai kat lcct
aku terlepas flight
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......
rasa nak menagis
rasa nak bunuh diri.

aku bersumpah aku akan berubah
aku akan jadi manusia yang lebih prihatin...

satu yang pelik pagi tadi macam petanda aku terjumpa tanda masa yang aku lukis masa sekolah dulu. emmmmm.....

1 comment:

Hailey Tereso Francis said...

ala...ksiannya ko zirin...bleh plak trtinggal flight....aduhh...bah, anyway, jgn procrastinate lagi...jadilah org yg mnepati masa....sian zirin...ehhehehe!!!