iklan

Monday, July 6, 2009

UKM aku datang

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada UKM yg aku cintai dan UKM yang memberikan aku nilai kedewasaan.
ahh, malas aku nak menyusun ayat, aku ni sebenarnya baru sampai kat ukm ni maka boleh lah aku kembali ke dunia maya aku ni. hahaha

walaupun aku masih bersedih dgn kehilangan kamera kesayangan aku, aku akan tabahkan hati agar ini menjadi pengajaran kepada ku by the way aku ni tak tau lagi class aku bila ni, ni semua pasal hutang tertunggak kat dalam akaun ukm aku ni. tak pe tak pe aku akan tetap berjuang untuk grad dlm tahun depan
k chau.

3 comments:

Hailey Tereso Francis said...

hoh???kamera ko hilang zirin??
aduhhh...ksian kmu....sabar jak ah zirin...:)

Moharin Mukriz said...

ya that horrible 9 may make me so angry and tension

Hailey Tereso Francis said...

sabor...