iklan

Sunday, July 11, 2010

unpredictable life..........

hai.....dah lama aku tak update blog ni.....

kali ini aku nak cerita sikit pasal hidup kita ni...

1. kadang kadang, apa yang kita harap kan akan terjadi tak semestinya akan terjadi. dan apa yang berlaku pada hari ini aku mmg mengubah hidup aku. sbb semua yang aku sangka tak sama dgn apa yang terjadi.....

2. BTW mmg aku sgt bersyukur hari ni sebab dah punya tempat berteduh...

3. Aku tambah bersyukur apabila aku rasa aku adalah manusia paling "lucky" hari ini. mana tidaknya siapa sangka setiap kegagalan itu akan membawa kebahagiaan kepada anda.

4. so oleh itu, aku akan berusaha bersungguh sungguh untuk mencapai kebahagian dalam kehidupan yg aku jalani.

P/s : Sy nak berterima kasih kepada insan yang sudi memberi sedikit rasa kemanusiaan kepada insan hina seperti aku sekurang kurangnya aku merasa amat terharu.....terima kasih banyak banyak hanya tuhan dpat membalas budi mu.....

1 comment:

Hailey Tereso Francis said...

zirin, all the best for ur life there...tringin nk jmpa ko lagi...huhuhu~