iklan

Saturday, July 31, 2010

kegagalan dan kegembiraan

walaupun mcm dugaan aku mmg tetap bertuah....hahaha

1. nak di jadikan cerita hari aku bermula dengan kegagalan aku untuk menepati janji atas sebab tidak dpt di elakan maka lambat la aku tuun kerja....atas sebab itu juga aku gagal menunaikan solat jumaat sbb tak ada rehat tgh hr...huhuhu. maka zuhur la aku di surau....

2. atas sebab hari ini mmg sibuk maka kekalutan aku capai tahap sukar nak stop dan menyebabkan keadaan ku bercelaru.....

3. ditambah dgn keberangkat pulang yg lewat maka gagal lah aku untuk menaiki bas.... terpaksalah aku memohon pertolongan superman.....

4. maka tatkala tibanya aku di tmt penginapan ku aku gagal membuka pintu atas sebab kegagalan aku membawa kunci.... maka bertungkus lumus lah aku selama 3 jam 30 minit untuk mencari jalan masuk......

Hari ini penuh kegagalan bg aku namun hari ini juga aku gembira

1. aku gembira sebab aku dah melangkah kembali....hehehe

2 aku gembira sebab aku mula tahu sifat manusia mcm mana

3. aku gembira sbb ada kawan yg amat caring macam superman dan wijaya nya

4 aku gembira sebab aku dapat masuk bilik dan menaip post ini...

OK ....bye mata dah ngantuk aku nak tido dgn gembiranya........

2 comments:

ashraf said...

aku nmpak kau aritu! haha

Hailey Francis Thomas Goitom said...

alalalalala.....ksian my zirin....sabar ye...stiap ksusahan tu ada kberkatanNya...:D