iklan

Tuesday, February 10, 2009

GERAM !!!!!!

tgh mlm ahad ari aku geram betul la ngan minah sorang ni bleh pulak dia gi mengamuk tak apa apa kat aku, kalau cakap tu sopan la sikit. aku tau la kau tu sapa. aku pun manusia gak bukannya punching beg yang boleh kau hentam jer. aku balik dengan gembira mlm tu kau naikkan kemarahan ku sampai aku terfikir nak panggil SAKA aku....(hahaha....gelak jahat) geram aku.... aku bukan apa dah aku sibuk hujung minggu ari tu.... aku tau la manusia kalau tak nampak tu maknanya tak delah. aku pun penat fikirkan pasal benda tu... tolong la jangan bagi aku macam ni....

geram kedua

aku geram betul la gegan sorang mamat ni mlm tu jugak. dia kan aku tanya baik baik tapi dia mcm buat tak tau je. dah la projek mcm hari sukan tadika jer. tapi tu tak pe aku tak leh komplain sbb aku tak join susah senag korang..... tapi sbg wakil kpd budak kat sini tlg la bg info kat kita ni sikit je pun tak pe ngan la buat muka tak tau. kau tu ketua projek....faham faham la sikit...... klu mcm ni la gaya nya tak dapat la baju aku.....

geram ketiga

aku geram betol la dengan keadaan internet kat kolej aku ni selalu je tak leh guna, jaring pulak buat hal aku nak lepas geram aku ni pun terpaksa ditunda gerammmm. nak buat kerja pun susah... eeee... nasip baik aku sayang lappy aku ni kalau tak dah lama dahhhhhh.......

post ini sudah ditapis sebab internet aku tak boleh guna ari tu...GERAM!!!!!!nyer....

2 comments:

Maya Helmi said...

bersabar lah...........

Haelius...Hailey...Hai Li... said...

geram???hmm....geram???
sabar2an dong...biasalh hdup...