iklan

Monday, February 16, 2009

HILANG.......

Hilang.......
HILANG
aku hilang dalam dunia ku sendiri
aku ibarat hilang segalanya lalu terdampar di pantai pasir
yang tidak tahu dimana letaknya
pasir
adakah aku ibarat pasir pasir ini yang halus dan banyak
dan tak mungkin dipilih untuk dijadikan oleh oleh para pelancong,
adakah aku ibarat pasir
adakah aku bisa memerlukan bahang api yang panas
bagi aku bertranfomasi menjadi sesuatu yang lebih beharga
dipanggil KRISTAL (atau silikon yang menjadi penggerak komputer....canggih tu)


Hilang, aku tak tau kenapa aku rasa teramat sunyi sangat dalam beberapa minggu ni, selepas kejadian emosi ganggu itu dan banyak lagi persekitaran yang tidak menyokong.

1. balik bengkel pengurusan yang boleh la.....kena bom....(boooommmm.....) hahahaha... aku dah stabil dah sikit...

2. Assignment bertimbun.... (kebommmm...) peninggg....

3. tak lau la tiba tiba rasa sunyi.....macam tak ada sesiapa kecuali aku.

penyelesaian ajak Halimah dan azira g kajang makan sate and gunting rambut....HAHAHAH
(tak tau kenapa..... tiba tiba rasa nak tukar stlye tapi bila dah gunting rasa menyesal pulak.....

aku still tak boleh hilangkan rasa sunyi ini......
teringin pulak nak makan KFC..
adoi......
alangkah sedapnya sampai menjilat jari....
dia org ckp la...
tp xment banyak la.....
hadusssss....
tension

HILANG kenapa kau datang pada ku (teringat pula watak 1 dalam DIA YANG SEPI)
apa yang harus aku buat....
buat lah apa yang bisa menghiburmu..
(bodoh kalau dah sepi bercampur hilang pada siapa lagi yang bisa menggembirakan aku)

No comments: